sâmbătă, mai 30

sephora buffer. 4 step buffer

Dupa pensulele duble si colorate de machiaj, universul Manicurie Flashy de la Sephora m-a cucerit cu un set de 3 mini-buffing blocks. Am unghiile scurte si uneori iau pauza de la oja rosie, Moscou de la Peggy Sage, preferata mea, ca sa le las sa respire si sa nu se ingalbeneasca si sa para nesanatoase. In aceasta perioada, nu folosesc nici macar lac transparent. Prin urmare, buffer-ul este esential. Are 4 parti, din care prima, pe care scrie 1, imi toceste striatiile. Partea 2 le niveleza frumos, partea 3 le polisheaza, iar partea 4 le da stralucirea pe care as obtine-o daca as folosi un top stralucitor. Buffer-ul de la Manicurie Flashy e colorat haios si foarte usor de manevrat. La Sephora exista si varianta clasica de buffer, mai mare.Eu il folosesc de regula de 2 ori pe saptamana. Manichiurista mi-a spus ca subtiaza unghia, dar cum eu le port scurte si le pilesc saptamanal, nu e niciun pericol.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Am avut si eu ceva asemanator, dar luat de prin Kaufland, de la sectiunea cu produse la reducere, am dat vreo 4-5 lei. Am ramas uimita de efect, imi luceau unghiile si nici nu mai erau asa evidente striatiile. Pana la urma s-a tocit, nu l-am mai gasit in magazin, dar nici nu am alergat dupa altul in alte magazine.

Ma rog, ideea e ca sunt bune astfel de produse, mai ales cand facem pauza intre aplicarile ojei.