vineri, iunie 12

eddie funkhouser concealer+eye base


Cand l-am intrebat pe Eddie Funkhouser care este produsul pe care l-ar alege daca ar fi nevoit sa numeasca numai unul singur, ma asteptam la un raspuns de genul un ruj care sa faca buzele senzuale, sau o mascara cu rol de amplificare a genelor. Insa raspunsul lui a fost altul: concealer-ul. Si mi-a explicat si de ce. Tenul trebuie sa aiba o baza cat mai curata, iar regiunea de sub ochi trebuie sa potetenteze atat frumusetea privirii, cat si un obraz luminos. Concealer-ul din imagine, creat de el, are 3 nuante. Una pentru a neutraliza, alta pentru a da luminozitate si cea de-a treia pentru a ascunde imperfectiunile. Cu alte cuvinte, una deschisa, alta medie si cealalta inchisa. Asadar, il folosesti pentru a ascunde umbrele negre de sub ochi, tapotezi discret dar eficient imperfectiunile-cosuri, riduri, puncte negre si, cu nuanta mai inchisa poti da si o nuanta umbroasa pleoapelor. Eu folosesc paleta Nude, pentru ca am tenul foarte deschis la culoare si vreau sa folosesc nuante cat mai naturale. Poti aplica concealer-ul cu o pensula moale, matasoasa, ca sa nu irite zona delicata a ochilor, sau cu degetul. Textura e destul de condensata, produsul trebuie intins bine, in cantitate mica. Daca iei prea putin de prima data, e mult mai simplu sa revii daca este nevoie de mai mult produs. Daca vrei sa se potriveasca perfect cu nuanta tenului tau, in caz ca azi esti alba iar peste o saptamana, bronzata, poti amesteca cele trei culori.

9 comentarii:

Raluca spunea...

da, asa este, este cel mai bun concealer. sunt dependenta de el ! si il folosesc in fiecare zi si imi ajunge o cutiuta cam 10 luni. foarte eficient. de curand mi-am luat si pudra E. F. pt sprancene ( 2 nuante pt sprancene si una mai deschisa pt zona de sub sprancene... cred... ). este grozava. arata atat de natural si de perfect in acelasi timp. dai un ban da face.

adela sirghie spunea...

eddie funkhouser este destul de putin cunoscut la noi, are produse destul de scumpe, dar si mie imi plac foarte mult.
Nu am testat pudra pentru sprancene, dar am un creion cu o perie mica la capat si cu un iluminator mic incorporat, care imi place foarte mult.

buburuza spunea...

imi poti spune si mie te rog unde pot gasi produse eddie funkhouser?? ms mult, pop

adela sirghie spunea...

@buburuza: de la distribuitorii de amway, dar cred ca acum trebuie sa intri la ei pe site si sa intrebi, pentru ca am inteles ca anul acesta au sistat Eddie Funkhouser in Romania din pacate. Pe mine m-a tinut acest concealer mai bine de un an, l-am folosit zilnic, inca mai am din el, il folosesc in continuare, mi-a parut si mie foarte rau ca am auzit ca nu mai importa eddie funkhouser. Scuze ca iti raspund asa de tarziu, buburuza, dar comentariul tau mi-a fost blocat la moderarea comentariilor, din motive numai de blogger stiute. Imi pare rau, sper ca mai poti citi mesajul meu.
xoxo

buburuza spunea...

am citit, multumesc mult pt ca imi raspunzi mereu la intrebari, sunt la curent cu fiecare comentariu de pe acest blog, este pur si simplu minunat:X

adela sirghie spunea...

Buburuzo, esti tare dulcica, multumesc mult:)

Adina spunea...

In momentul de fata linia Eddie Funkhouser a fost suspendata si nu mai este distribuita prin Amway. In Bucuresti stiti unde am putea sa gasim aceste produse profesionale?
Va multumesc!

adela sirghie spunea...

Din pacate nu se mai comercializeaza in Romania. Regret si eu...

adela sirghie spunea...

Dar am descoperit de curand machiajele Artistry, am si scris despre ele, poate vrei sa le incerci, sunt la fel de spectaculoase...