sâmbătă, iunie 20

parul incalcit


De multe ori mi s-a intamplat sa vad ca am parul incalcit, chiar inainte sa mi-l spal. Repet, e moale, fin, gras, deci varfurile sunt uscate si se incalceste repede. Daca varfurile nu sunt tunse de cuarand si las sa treaca peste 2 luni, cum am facut acum, cand am ajuns la 3, atunci sunt victima sigura. Daca bag peria sau un piaptan cu dintii rari, pot sa ma trezesc cu cateva ghemotoace destul de mari, foarte foarte neplacut. Nici sa il spal asa incalcit nu pot, pentru ca situatia va deveni tragica. Asa ca inainte sa ma spal pe cap, aplic o cantitate de balsam pe varfurile afectate si stau cam 10 minute, sa mi se inmoaie ghemotoacele. Daca nu ai balsam, poti folosi si o masca, e mai puternica si rezolva mai eficient. Dupa ce ma spal, parul ramane moale si matasos, nu mai necesita alta masca, alt balsam, ceea ce e foarte bine, pentru ca imi ingrasa parul si il lasa cam bleg. Aplicate inainte, nu au acest efect, pentru ca le neutralizeaza samponul. Dar promit sa merg saptamana viitoare la un haircutting. Am decis: asa nu se mai poate.

Niciun comentariu: