marți, iunie 23

salvatore ferragamo incanto bliss


Astazi am incercat Incanto Bliss, ultimul parfum lansat de prestigioasa casa Salvatorre Ferragamo. Inca de la inceput, mi s-a parut un parfum de poveste, pur si simplu am exclamat: asa trebuie sa miroasa o sirena!. Cum care sirena? Micuta sirena, din povestea lui Hans Christian Andersen, povestea mea preferata din copilarie. Libera si fericita, intr-o luma subacvatica magica si plina de fantezie, alaturi de stele de mare, corali si forme de vis, in culori radiante si vii. Parfumul este creat de Beatrice Piquet, in asa fel incat sa te incante si sa iti trezeasca simturile de la prima aplicare, cum mi s-a intamplat si mie astazi. Este floral fructat, exuberant si luminos, ca universul unei sirene. Primele acorduri sunt fructate si exotice, yuzu si kumquamat, urmate de frezie proaspata, crin de apa, floare de trandafir salbatic, si finalizate cu mosc, lemn de santal si lemn de cedru.

4 comentarii:

Zuzele spunea...

Am descoperit gama Incanto acum cativa ani pentru ca o prietena de-a mea era pur si simplu indragostita de unul dintre parfumuri..nu mai stiu care.. Pana atunci nici nu ma apropiasem de standul lor de la Sephora...Beauty Shop pe vremea aceea... Cand am incercat pentru prima data un parfum Salvatore Ferragamo...am ramas blocata si instantaneu mi s-a umplut gura de apa..ca atunci cand privesti prin vitrina cofetariei prajiturile cu fructe (preferatele mele) si trebuie sa stai la coada pentru ca este destul de aglomerat..si nu mai ai rabdare sa ajungi o data in fata sa-ti cumperi prajitura cu pricina :) Exact asa m-am simtit atunci. Am simtit gust de vata de zahar, din aia cu aroma de capsuna si m-am teleportat intr-un parc plin de flori in care savuram pufosul si deliciosul desert.. Frumoasa combinatie, nu? Flori si fructe! Mi l-am cumparat instantaneu ...era Incanto Heaven...si stiu ca aveau casete cu gel de dus si crema de corp..Nu am rezistat, normal! Cum am intrat pe usa, iubitul meu m-a intrebat "iar ai mancat vata de zahar?" (sunt nebuna dupa ea!!) pentru ca testasem in magazin crema de corp care inca mai persista pe maini in combinatie cu puful de parfum.
Stiu ca era toamna si nu m-am bucurat prea mult de noua aroma din dulapiorul meu pentru ca vremeaa devenit mohorata si pur si simplu nu mai suportam parfumul. mi se parea ca nu se potriveste decat cu o vreme insorita, primavara, vara. Tocmai de aceea l-am descoperit recent :) Parfumul l=am dat cadou, insa crema de corp am pastrat-o si am folosit-o zilele trecute. Ce senzatie minunata mi-a oferit! Nu stiu daca poate fi descrisa in cuvinte, insa am simtit intr-adevar ca este vara, ca este soare, cer senin, flori peste tot, iarba verde, stranduri pline si vreme de sandale :)
Apropo.. daca restul parfumurilor pe care le am (nu prea multe, in ultimul timp..ce sa-i faci? e criza! :( ) merg fara probleme si la blugi sau tinute mai serioase ( in special Alien sau Dior Addict si chiar Midnight Poison), cele de la Incanto necesita tinute vaporoase, bluze de matase, rochite lejere, sandale cu toc si machiaj in tonuri calde.. Asta este impresia pe care mi-o dau mie! N-am putut niciodata asocia Incanto Heaven, Dreams sau Charms (ce nume dragute au :) ) cu adidasi sau tricouri sport. Mi se par mult prea sofisticate, desi florale si fructate, care induc ideea de eleganta..Cel putin pentru mine! Si apropo de discutiile de mai jos privind parfumul potrivit pentru o mireasa! Incanto, oricare ar fi el, mi se pare minunat! Si la fel de minunat este si Pleasures Intense de la Estee Lauder! O prietena de-a mea l-a folosit cand a fost mireasa si mi se parea ca ii da un plus de farmec, o completa increbibil de bine si toata lumea de la nunta era de parerea asta pentru ca a primit complimente multe mai multe pentru parfum decat pentru rochie :)

adela sirghie spunea...

ma bucur sa descopar ca ai o pasiune de nestavilit pentru parfumuri. Ai incercat cumva Incanto Bliss, cel pe care l-am si pus la testimonials?

Zuzele spunea...

Nu, nu l-am incercat, dar nu e timpul pierdut! Poate ajung chiar in seara asta prin locul meu preferat, "Sephora" :)

adela sirghie spunea...

te astept cu impresii atunci...