joi, ianuarie 14

Beauty Wardrobe


Beauty Wardrobe de la Too faced este caseta mea de beauty pe care o iau de fiecare data cand plec in vacanta. A calatorit cu mine la Viena, la San Sebastian, la Bolzano, in Palma de Mallorca, la Brugge, dar si in mici city breaks de week-end. Face parte dintr-o colectie aparuta acum doi ani cred, si contine produsele cele mai bine vandute ale marcii in ultimii zece ani(din acest motiv, caseta este cunoscuta si sub numele de A Decade of Glamour) Se deschide ca un mic dulapior plin cu dragalase minuni colorate, in varianta petite, ca sa nu am probleme la aeroport din cauza exsesului de bagaj:)
Pe "usa" stanga are doua gloss-uri-Gossip Gloss Sabotage si Gossip Gloss Tattle Tale, si doua rujuri, You Are No Lady si Marcia, Marcia, Marcia
Pe "usa"dreapta are un balsam Girly Grapefruit, un gloss Bauble Ring Pop si inca unul, care imi place cel mai mult, cu nume pe masura: Love Bites. Lateral, stau asezate inca doua Juicy Jewels Vanilla Ice.
"Centrul" dulapului contine sase farduri de pleoape in nuante sidefate, Astra Turf, Zsa Zsa, Label Whore, Pixie Dust, Ooh&Aah fall si Lovey Dovey, pe care le poti combina dupa plac. Langa ele, am o pudra Sun Bunny Bronzer, mai jos un pic- fardul de obraz Ooh la Rouge Blush Pink Provocateur si inca o pudra bronzanta- Exclusive Bronzer, mai deschisa si cu tenta rozalie. Pe marginile pudrelor, stau frumos asezate la locul lor, un lip Injection Crystal(celebrul lor plumper), un creion dermatograf negru Lava Gloss si mascara tot neagra, Lash Injection, toate in miniatura.
De fapt, mai ai nevoie de pensulele adcecvate si un fond de ten, iar trusa de machiaj este gata. Nu exista riscul de a"uita" ceva, pentru ca produsele au locul lor si cutia se poate inchide numai daca asezi bine produsele in locurile indicate.
Daca te astepti ca o astfel de cutie de machiaj sa iti aduca numai avantaje, trebuie sa te avertizez ca nu e tocmai asa. In primul rand, produsele expira daca nu le folosesti la timp. Chiar daca sunt in cantitati mai mici, sunt multe si destul de greu de terminat. De exemplu, in vacanta petrecuta la finalul anului 2009 am constatat ca mascara se intarise si a fost nevoie sa torn pe ea apa fierbinte ca sa o pot folosi(alta nu aveam la mine si nici nu am vrut sa dau banii pe una noua). Nu imi aduc aminte de cate ori am folosit-o, dar sunt sigura ca de putine-si mi-a parut rau dupa ea! Apoi, daca deja ai acasa farduri pe care le folosesti in mod frecvent, cum am si eu, iti este cam greu sa desfaci in fiecare dimineata o cutie mare, sa alegi, sa pui la loc, sa te lupti cu ditamai "dulapul"
De aceea, desi imi plac cutiile mari de machiaj si ma uit fermecata de fiecare data cand gasesc una interesanta, eu cred ca voi ramane adepta cutiutelor mici.

5 comentarii:

MadameCacharel spunea...

Mulţumim pentru review, Adela.

Butterfly spunea...

Vai Adela ce minunatie, unde gasesti tu atatea seturi frumoase? Apropo de faptul ca expira, poate ar trebui sa pleci in vacanta mai des :P
Eu mereu am probleme cu cosmeticele cand pleca in vacanta pentru ca sunt tentata sa iau foarte multe,
oricum foarte dragut setul, si foarte util pentru cineva care pleaca des in delegatii...;)

adela sirghie spunea...

Butterfly, nici eu nu stiu unde le gasesc. Ele sunt de vina, ca imi ies mereu in cale, sa stii:)

adela sirghie spunea...

@MadameCacharel:)

natty spunea...

my love - too faced :)
stii ca sunt fan too faced dar trusa asta nu m-a tentat pentru ca de obicei nu folosesc rujurile si gloss-urile din truse