duminică, octombrie 24

Must have?

Am probat, din curiozitate, celebra jacheta aviator de la Burberry(un must have al sezonului  pentru orice fashionista) si nu mi-a placut deloc. Nu vorbesc de jacheta aviator in sine, pentru ca am si eu una in dulapul meu, mai veche, cumparata in urma cu mai bine de sase sau sapte ani si pe care intentionez sa o port pentru ca este frumoasa, ci de exact acest model, pe care vad ca l-au preluat toate revistele de gen la rubrici precum Have to have, Hot/Warm 10 winter things to buy, Must have scl.. Este foarte scurta in talie(acest lucru nu mi-a placut deloc, pentru ca simteam nevoia sa trag de ea in jos), mare la umeri si un pret de peste 2400 de euro, pret cu care ai putea sa iti cumperi o blana splendida.
Inainte de a o proba, am crezut ca o sa raman impresionata, in magazin de-abia intrase noua colectie de toamna-iarna de la Burberry, dar imi place mai mult jacheta mea veche.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

10 comentarii:

Unknown spunea...

la cat costa nici nu m-as mai fi deranjat sa ma uit la ea:D, apoi s-o mai si probez;):D

Katyna spunea...

Blanita din interior cred ca este de vis la atingere....
Dar vorba ta, sa tragi tot timpul de ea in jos, nici mie nu mi-ar placea senzatia aia

Felicia spunea...

Eu mereu am fugit de brand-ul acesta.Prea este fakuit(cred ca asta este termenul).Dar, in vara am vazut poseta asta http://us.burberry.com/product/index.jsp?productId=4079153&cp=2119866.3701089.2072953&parentPage=family si m-am indragostit.

Beatrix spunea...

Exact sentimentul asta de tragere in jos a hainelor o am si eu atunci cand gasesc o gecuta mai scurta sau o bluzita.

adela sirghie spunea...

Eu am probat-o de curiozitate, nu stiu cat de moale era in interior, pentru ca dupa ce am vazut ca nu este ceea ce credeam, nu am mai acordat atentie niciunui alt detaliu. Pur si simplu nu m-a mai interesat.
Felicia, referitor la fake-uri, eu am o problema cu Luis Vuiton, insa colectia Fall2010 a fost exact pe gustul meu. Am avut o mare surpriza.

Andreea spunea...

In poza arata tare bine.Dar evident nu orice care se promoveaza e ok.

natty spunea...

cred ca trebuie purtata deschisa si cu ceva mai lung pe dedesubt - asa am vazut-o parca intr-o revista si arata ok
mie nu imi place pentru ca imi aduce aminte de cojocul cu care ma imbraca mama la 12 ani :)
cred e hot doar pe un model/manechin skinny pentru ca e un contrast intre corpul subtire si volumul hainei poate - oricum pe un model skinny si un sac arata bine, nu?

adela sirghie spunea...

Natty, mie imi vine mult mai bine jacheta aviator pe care o am acasa. Cand am probat-o pe cea scurta de la Burberry, aceasta a fost prima mea impresie. Apoi, in timp ce ma priveam in oglinda, mi-am dat seama ca ar putea fi potrivita pentru fete foarte tinere. Oricum, sunt lucruri care pe umeras nu arata grozav, dar pe tine vin foarte bine-si aici ai o surpriza placuta, si sunt si lucruri care arata grozav in vitrine si pe manechine, dar care odata probate, isi pierd mult din valoarea initiala. Mie aceasta jacheta nu mi s-a potrivit, deci nu am avut niciun fel de regret cand am dat-o jos:)

Ana-Maria spunea...

In poza arata foarte bine. :)

ale spunea...

mie mi se pare foarte draguta, iar daca o imbragi cu o pereche de jeans/pantaloni cu talie inalta nu o sa mai ai tendinta s-o tragi mereu in jos. Si la Zara am vazut una in stilul asta, la fel de draguta insa cu un pret mult mai mic.