luni, iulie 4

really, but really AMAZING:)

10 comentarii:

Georgiana spunea...

Foarte dulce :) Ma impresioneaza la maxim cand animale din specii diferite se inteleg asa frumos.. eu am la parinti o catelusa care a alaptat mai multe generatii de matze si mi se pare pur si simplu incredibila.

Tediana spunea...

daca era pisica pe care am avut-o acu' ceva vreme in locul aceleia doar fulgii ramaneau din porumbel :))

Monica - Pisica albastra spunea...

ha-ha-ha!!! stuupid kitty!!!! :)))
stupid crazy bird!
...ce draaagut! :)))

oupu spunea...

foarte simpatic filmuletul:X

adela sirghie spunea...

Porumbelul o provoaca si este chiar insistent, dar mitzi cred ca il place...

Rox spunea...

Saraca pisi ... nu o lasa deloc in pace porumbelul nastrusnic =))))

Anonim spunea...

hihi, un porumbel temerar si o matza permisiva! :))
i l-am aratat si fiicei mele si a trebuit sa interpretez rolul porumbelului (ea fiind matza care doarme, desigur!)...
(ilda76)

mada spunea...

ce funny:)

cred ca matzul era dupa o masa copioasa si nu vroia decat sa isi faca siesta ... in general animalele de apartament hranite bine cu tot felul de delicatese, isi cam pierd instinctele ucigase si nu mai se uita la pasarele, soricei etc...

stilistele spunea...

vai...deci este dementiala secventa!! I soooooo loooove kitties!!!!

adela sirghie spunea...

@Ilda: pe fundalul sonor original se mai aude un copil si un catel din cate imi dau seama.
iIseamna ca la tine in casa a fost o piesa de teatru:)