duminică, iulie 17

Am incercat: Cleansing Clay Mask-de la dr Hauschka

Una dintre cele mai performante masti pentru tenul meu mixt este, fara nicio urma de indoiala,  Cleansing Clay Mask de la dr Hauschk- click AICI pentru mai multe informatii clasice, eu vreau sa prezint mai jos punctul meu de vedere.
Pana acum, niciunul dintre produsele folosite de la dr Hauschka nu m-a dezamagit, dar masca aceasta este ideala pentru vremea caniculara, deoarece are un fel aparte de a strange sebumul si de a lasa pielea curata, fara impuritati, dar hidratata in acelasi timp. Folosesc o lingura de praf de masca, amestec cu o picatura de ulei dr Hauschka pentru tenul gras si adaug putina apa plata, ca sa o pot aplica apoi cu usurinta pe fata. Dupa un sfert de ora, sterg amestecul. Ideal este ca atunci cand ai masca pe fata sa stai linistita intinsa pe pat, deoarece se faramiteaza. Curata porii de impuritati si echilibreaza sebumul. Calmeaza zonele rosii, iritatiile si imi lasa o fata luminoasa la final.
La inceput mi s-a parut complicat sa prepar o masca in loc sa o scot dintr-un tub, insa efectele au fost spectaculoase, asa ca pregatirea ei a devenit o adevarata placere. Tenul ramane curat si sebum-free toata ziua, ceea ce este o adevarata performanta. La nevoie, se poate aplica numai pe zona T. Este indicata si pentru tenul acneic.
Nu ii gasesc niciun cusur si ii dau din toata inima nota 10:)
Cu coronita.
Later edit: am cumparat aceasta masca in septembrie anul trecut de la parafarmacia El Corte Ingles si am dat pe ea 30 euro(un refill costa mai putin, deoarece nu mai platesti si recipientul din portelan)

16 comentarii:

alma spunea...

Buna, produsele de la dr Hauschka se gasesc in farmacii?

adela sirghie spunea...

Din pacate, nu se gasesc in farmaciile din Romania. Eu nu sfatuiesc pe nimeni sa cumpere dr Hauschka din Romania...

mimoza spunea...

azi ma plimbam prin posturile tale. si am dat de chestiunea cu rozmarinul, si daca tot am o tufa de rozmarin in bucatarie, m-am uitat asa la ea si am chelit-o putin mai tare decat atunci cand gatesc :))
m-am aburit cu rozmarin si functioneaza mai bine decat o lotiune tonica.
m-am super revigorat si tenul meu se simte ca un bebe strumf :)

adela sirghie spunea...

Da, da, rozmarinul este o minune. Folosit consecvent, efectele lui se tripleaza, ai sa vezi!

mimoza spunea...

da, desi am ten normal, vara se "unge" putin. si tocmai cautam niste solutii pentru pregatirea de mers la plaja. si asta e perfect-perfect, exact cat am eu nevoie. crezi ca rezista cateva zile daca imi duc intr-o sticluta?

adela sirghie spunea...

doua-trei zile, dar pus in frigider...altfel amana pana la intoarcerea acasa.

mimoza spunea...

am inteles. cam asa ma gandeam si eu. merci :) o duminica frumoasa!

besiuta1 spunea...

au auzit numai pareri bune despre produsele dr hauschka,o sa imi comand si eu niste produse,eu le-am gasit pe lookfantastic,dar se gasesc si la noi,oricum pe net sunt mai ieftine.

adela sirghie spunea...

@besiuta1: am vazut ca pe unele site-uri romanesti se gasesc si aceste produse, dra eu nu am incredere in acesti importatori necunoscuti. De aceea nu as sfatui pe nimeni sa cumpere din Romania, sa nu aiba surprize. O alta varianta este strawberrynet.

felicia spunea...

Si eu folosesc masca de la hauschka.In loc de apa pun o lotiune tonifianta .Mi-ai dat o idee sa pun uleiul(il am si pe acesta cumparat la recomandarea ta).

silvia spunea...

Eu am mai cumparat Dr. Hauschka si de aici: http://www.theorganicbodycareshop.com/
Adela eu sunt curioasa daca e mult mai buna masca asta decat o masca simpla cu argila, daca merita banii aia in plus adica?

adela sirghie spunea...

@Silvia: te referi la argila aceea solida, pe care o gasim la Plafar?
Aceea nu a avut niciun efect asupra tenului meu mixt. Am avut inca omasca pe baza de argila de la Kiehl's, a fost bunicica, dar aceasta, de la dr Hauschka mi se pare perfecta pentru tenul meu.

adela sirghie spunea...

@Felicia: eu intentionez sa mai achizitionez cateva produse dupa ce termin ce folosesc acum.

silvia spunea...

Da, la argila aceea ma refeream, care nici la mine nu observ sa dea vreun rezultat notabil.
Sa trec deci si eu pe lista asta de la Dr.Hauschka :)

adela sirghie spunea...

Masca aceasta de la dr Hauschka este singura care da rezultate pe timp de vara, pentru ca absoarbe eficient sebumul. Celelalte-hidratare, detoxifiere, lifting, anti-rid scl mi se par mult prea grele pentru tenul meu in acest moment.

Bianca spunea...

Contrar recomandarii tale (:P) am indraznit. Si am adus Dr. Hauschka in Romania, in magazinul meu de cosmetice organice. Si da, produsele sunt senzationale, se bucura de reviewuri foarte bune de la clienti - me happy! :)
Deci, daca va intereseaza produsele Dr. Hauschka, le puteti gasi online, (organik.ro - daca-mi permiti), le aducem direct din Germania.