vineri, august 26

Asa nu si de ce cred eu ca asa nu...

Am gasit astazi in Glamour o poza cu Olivia Palermo care nu mi-a placut deloc, si m-am grabit sa o pun repede pe blog. Initial nici nu am recunoscut-o, sau mai bine zis nu mi-a venit sa cred ca este chiar ea.  Parul este mult prea umflat, iar genele false si machiajul prea puternic al ochilor nu i se potrivesc, sprancenele sunt mult prea sus, per total...ii adauga zece ani peste varsta ei. In imaginea de mai jos mi se pare ca a pierdut aerul rafinat pe care il admiram. Sigur, fiecare om poate gresi, insa nu imi dau seama de ce mi se pare atat de ciudata. Totusi, cei de la Glamour -trebuie sa spun acest lucru, au trecut-o la machiaje reusite,inspirationale chiar. De gustibus.

4 comentarii:

Diana spunea...

chiar arata ciudat, nu i se potriveste parul bombat...

stilistele spunea...

offf.arata ca un dovlecel...pacat de fatzuca aia frumoasa. nu i se potriveste deloc deloc ....

Oana Cimpeanu spunea...

Mie nu-mi place Olivia Palermo oricum... Iar despre revistele romanesti, gasesc cu usurinta cuvinte pentru a le descrie, dar nu de bine.

Madalina spunea...

Dar Adela, nu are gene false :)
Sunt genele ei, neseparate cum trebuie. Genele false ar fi aratat muuuuuuuult mai bine