vineri, august 5

Azi imi place...

Da, evident, imi place si de Kate Moss dupa cum bine stiti, dar astazi este vorba de clasicul trench de la Burberry, impermeabil, intr-o culoare nisipie, cu nasturii nude si lung pana la nivelul genunchilor. Mi se pare echivalentul terestru al hainei de blana, care nu se demodeaza niciodata. Se potriveste la orice, dar cu aerul ca tinuta cu care l-ai asortat este mereu cea mai potrivita combinatie posibila. Cred ca as putea purta acest trench in fiecare zi racoroasa, an de an, primavara si toamna, fara sa ma plictisesc vreodata si fara sa imi pun problema ca ar trebui sa il inlocuiesc cu altceva. Decat cu un palton, cand vine frigul.
Later edit: pantofii care dau o linie atat de eleganta piciorului sunt Christian Louboutin.


5 comentarii:

Camelia Andrasescu spunea...

Si eu l-as purta , chiar arata senzational si are aerul ca nu se va demoda niciodata.

Madalina spunea...

Ce frumos e! Si Kate imi place in poza asta, are un aer proaspat, cu toate ca eu nu sunt fan miss moss

Federova spunea...

Da, si mie imi place. Chiar am o poza in pc cu unul identic de anul trecut chiar, pt el am salvat poza aia ;)). E imbrcat de o tipa ce traverseaza strada si poarta niste botine albastre. Trench-ul e putin in vant si i se vede captusala aia a la Burberry...Tot anul trecut am cautat unul in genul lui si nu am gasit...nici macar o replica ;)).

Anonim spunea...

vreau sa imi iau floerbomb (v&R) dar nu l am gasit nicaieri sa il miros.Sa risc sa il iau direct online?lili

adela sirghie spunea...

Nu, sfatul meu este sa testezi intai...