joi, aprilie 19

Din lumea celor care nu cuvanta....


7 comentarii:

endre spunea...

Ce haioase sunt pozele cu astfel de mesaje!Pe asta o stii?
http://www.sadanduseless.com/image.php?n=417
Pups!

adela sirghie spunea...

te topesti...

Anonim spunea...

Buna, Adela! Offtopic: am citit la tine pe blog ca ai facut o semi-alergie la parfumul Michael Kors...Il mai ai cumva? Ai fi dispusa sa il vinzi? Il caut de ceva timp si nu reusesc sa dau pe el pe niciunde in Romania!
Raluca

adela sirghie spunea...

Buna Raluca, ai dreptate, am avut o mare problema cu acel parfum. Eu insa nu l-am avut niciodata, l-am testat doar la o petrecere (una dintre fete venise cu el in geanta).

Amelia spunea...

..yes, it is.. :)

Anonim spunea...

Multumesc Adela pentru raspuns. Ramanand la subiect, voiam sa iti zic ca am descoperit ca s-a lansat varianta romaneasca a site-ului fragrantica.com, si anume fragrantica. ro. Mi se pare o stire demna de luat in seama pentru orice iubitoare de parfumuri! :)

Gavriloi Adina spunea...

Nice!