marți, iulie 31

Voz suave del mar:

8 comentarii:

Annamaria spunea...

Una din preferatele mele :).

Anonim spunea...

Buna Adela, sper sa nu te deranjeze mesajul meu offline, dar vreau sa te intreb ceva. Daca in fiecare zi din an folosesc spf 50+ avand pielea alba, cu pistrui, dar la soare mai intai ma inrosesc apoi ma bronzez(cred ca sunt fototip 2) si vara stau sa zicem 2 saptamani la soare cu protectie mai mica 30 scazand apoi la 15 este posibil sa ma imbatraneasca foarte tare? Am tot auzit ca soarele nu face bine, dar ma gandesc ca daca ma protejez un an intreg, 2 saptamani nu este o tragedie.. Asta e parerea mea si as vrea sa o aflu si pe a ta. Multumesc anticipat si te rog sa ma scuzi pentru offline. Lili

Cecilia spunea...

Buna dimineata!
O intrebare off-topic: tu cum iei vitaminele de la doppel hertz? Tii tratament 3 luni sau iei o luna si apoi faci pauza? Multumesc!

Manolica Girgel spunea...

E pe repeat melodia de ieri de cand am vazut-o la tine. Multumim :*!

adela sirghie spunea...

@Lili: daca ai pielea alba si te arzi, pielea imbatraneste mai repede, acesta este adevarul.

adela sirghie spunea...

@Cecilia: am mers mult pe variante. De obicei am tinut tratament trei luni, apoi am luat doar in zilele in care ma simteam slabita, sau in perioada de ciclu.

Mimoza spunea...

e atat de frumoasa melodia asta... te indeamna la visare...

adela sirghie spunea...

frumoasa si sarata ca marea...