joi, decembrie 13

Din lumea celor care nu cuvanta...

Daca se poate, adoptati...

7 comentarii:

Teodora spunea...

offtopic: Ce parere ai despre produsele Tresemme si Toni&Guy? Ma refer atat la sampoane/balsamuri cat si la cele de styling.

adela sirghie spunea...

Sotul meu are Tresemme anti-matreata. Mi-a spus ca nu functioneaza. Eu nu am incercat nimic de la ei. De la Toni&Guy stiu ca am avut ceva si mi s-au parut mediocre. dar era in urma cu peste cinci sase ani, nu mai tin minte ce am folosit. Pacat ca nu aveam blog de beauty, pe vremea aceea, as fi scris cu siguranta despre ele si am fi avut un review edificator.
Daca esti in cautarea unor produse excelente din punct de vedere pret-calitate, recomandarea mea este Yes to Carrots. Sau Tigi, care sunt mai scumpe, dar poti cauta oferte pe Beauty Spell sau Carespot- cred ca vor face reduceri interesante in ianuarie. Si la Topline sunt oferte gen 1+1 gratis, inscrie-te pe pagina lor de facebook ca sa stii exact zilele si ofertele.

Teodora spunea...

Yes to Carrots nu e potrivit pentru mine, iar Tigi intr-adevar sunt foarte scumpe, cel putin pentru bugetul meu. Voi urmari site-urile si pagina de fb. Am intrebat de Toni&Guy pentru ca tin minte ca tot auzeam de ei pe la tv, daca nu ma insel, cred ca si in show-urile din afara am vazut ca sunt sponsori si m-am gandit ca sunt produse bune. Am vazut ca se gasesc la dm si ca raportul pret este cam ca la Yes to Carrots, deci foarte bun. Am citit cateva review-uri pozitive, cateva negative, insa suntem diferite si mi s-a intamplatd e multe ori ca anumite produse de par/ de ten sa mi se potriveasca , air pe net multe review-uri sa fie negative.

Georgia spunea...

Ma emotioneaza poza asta de fiecare data. Tare mi-e mila de animalutele zgribulite, nici nu vreau sa ma gandesc unde se ascund, unde se incalzesc pe vremea asta. Cativa catei din zona mea dorm pe canale, adunati impreuna, insa la -20 gr, nu cred ca ii ajuta prea mult :(

adela sirghie spunea...

@Teodora: oferte bune mai sunt din cand in cand si la Keune- si produsele lor mi-au placut, le gasesti pe aceleasi site-uri.
Imi pare rau sa aud ca nu ti s-a potrivit Yes To Carrots.

adela sirghie spunea...

@Georgia: sa stii ca si mie mi se rupe sufletul.

MissBodescu spunea...

Cat de simpatici sunt! Oamenii ar trebui sa invete de la animale ! ...