vineri, decembrie 21

Din nou despre par

Pe baza intrebarilor voastre, cititoarele mele, trimise pe mail sau scrise la comentariile review-urilor, am concluzionat ca nu tenul este problema numarul 1, ci parul. Se cauta produse performante, profesionale, care sa nu coste o avere si pe care le-am si testat eu, ca beauty editor. Greu de impacat toate cerintele enumerate mai sus. In cei aproape patru ani de blogging, am scris despre Tigi, Macadamia, Maroccan Oil, Joico si Keune. Am avut giveaway-uri frumoase cu Tigi, Joico si Keune. Mie mi s-au potrivit toate cele de mai sus, asadar va sfatuiesc sa cautati si sa profitati de promotiile de final de an, fie ca vreti sa faceti un cadou, fie ca vreti sa le cumparati pentru voi. De acum inainte, promit sa va tin la curent cu toate ofertele si promotiile pe care le gasesc interesante.
Una dintre cele mai interesante promotii este in acest moment cea de la Keune, pe care o gasiti AICI, pe Beautyspell.
Promotia este valabila pana in ultima zi a anului 2012.

Niciun comentariu: