vineri, mai 3

Demachiant de ochi waterproof bifazic Nivea


Printre produsele mass- market pe care eu le cumpar si le recumpar se afla demachiantul de ochi de la Nivea.  Am incercat, de-a lungul vremii, multe altele, de la Gerovital la Elmiplant si Balea, insa niciunul nu mi-a placut mai mult decat cel de la Nivea. Nu folosesc machiaj rezistent, deci in principiu nu simteam nevoia unui waterproof, insa mi-a placut mult ambalajul acestuia, asa ca l-am incercat. Cel simplu, pentru ochi sensibili ramane preferatul meu, pentru ca mi se pare mult mai potrivit si mai bland. Cel mai bun la categoria mass-market. Dar acesta, fiind oarecum nou, m-a atras cu o prezentare de exceptie si nu i-am rezistat. Este bifazic si cand il agiti, vezi particule stralucitoare, ceea ce pe mine ma binedispune:) Sterge cu usurinta machiajul ochilor, nu am simtit pelicula grasa la final, insa despre eficienta lui in materie de waterproof nu am mare lucru de impartasit cu voi, caci l-am folosit numai pentru chestiuni simple. NU sterge mai repede un machiaj obisnuit decat cel pentru ochi sensibili, despre care am scris AICI, deci sunt indreptatita sa cred ca e un mit sa folosesti waterproof pentru machiaj natural si sa astept sa fie mai bun, mai fast and furious decat cel normal. Este cam la fel. Concluzie personala, supusa dezbaterilor intense, evident...

9 comentarii:

ramona spunea...

Doar ce l-am inceput si eu de vreo 2-3 zile si chiar e bun. Si mie imi place ambalajul!

Anca spunea...

Momentan si eu il folosesc pe acesta si sunt foarte multumita, eu l-am luat pentru machiajul rezistent la apa, am un rimmel care nu reuseam de nici un fel sa il dau jos si cu asta am reusit. Sterge foarte bine machiajul, nu ai nevoie sa treci de nu stiu cate ori si sterge tusul fara sa il intinda pe toata fata.
Ai putea sa incerci cel bifazic de la Yves Rocher, ca am vazut ca unele persoane il compara cu acesta sau zic ca e mai bun ca acesta.
O zi frumoasa :*
http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

claudia_mami spunea...

nu lam testat . nustiu cat de bun o fi ..

Gabriela Popescu spunea...

Ambalajul este foarte tentant , să spun așa. Sper ca și conținutul să fie pe măsură.

Anonim spunea...

Hello, i think that і ѕаw you
vіsіtеd my blog so і came to “return
the favоr”.Ι am attempting tо fіnd
things to improve my site!I suρpose its οκ to uѕe a few of your ideas!
!

Tаke a looκ at my weblog; hcg spray diet

claudia_mami spunea...

nu l-am testat. nu stiu cat de bun o fi ..

adela sirghie spunea...

Da, o sa incerc si Yves Rocher. Insa am descoperit ca nu are rost sa cumpar bifazice daca nu folosesc waterproof. Mi se potrivesc cele blande, pentru ochi sensibili.

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Eu il am pe cel nou de la Farmec, cu argan si nu prea ma incanta. Chiar daca sterge foarte bine machiajul este prea uleios. :(

adela sirghie spunea...

Am avut si eu Farmec(vechi), in prima faza chiar mi-a placut, apoi nu l-am mai putut suporta, parca devenea din ce in ce mai uleios:(
Ma stergeam la ochi si imi aluneca mana...