joi, februarie 27

APIVITA: FACE SCRUB WITH APRICOT

L-am folosit pana la ultima picatura (chiar astazi l-am terminat), ceea ce inseamna ca il consider un exfoliant bun, insa nu l-as recumpara. Din punctul meu de vedere are cateva puncte slabe, o sa le enumar mai jos:

1-mirosul de dulceata de piersici este foarte puternic. Mie imi plac cremele si potiunile parfumate, dar cand se trece de o anumita limita, ma deranjeaza. Ca o femeie frumoasa langa care nu poti sta la cinema, sau la restaurant si pe care nu o poti admira 100% pentru ca s-a dat cu prea mult parfum. Intoxicant. Cand il folosesti prima oara, te inveseleste mirosul, dar daca il folosesti saptamanal, simti ca trebuie sa tragi aer in piept inainte de a deschide tubul. Sufocant ca o relatie din care nu poti iesi, sa nu-ti superi parintii.
De multe ori am ales sa folosesc un alt exfoliant in locul lui, ca mi-am dat seama ca nu am nervii necesari. Trist, dar adevarat.
2- desi scrie pe el ca este un produs delicat cu tenul, ''gentle exfoliating gel", constati ca totusi inroseste pielea. Nu e un capat de tara, efectul dispare dupa doua- trei minute. Eu nu consider ca am un ten sensibil, am folosit produse si mai abrazive pe care le-am adorat (gen microdermabraziune), dar trebuia sa punctez acest lucru, deoarece atunci cand citesti un review si vrei sa cumperi un produs trebuie sa stii din capul locului la ce sa te astepti.
3-textura tip gel-este placuta, dar nu este cea mai fericita alegere, deoarece particulele abrazive parca alearga pe toata fata si e deranjant daca vreuna ajunge in preajma ochilor. M-am speriat de cateva ori. Not cool.
4-cele trei puncte de mai sus se aduna- si la final, ai un exfoliant care iti cere cam prea multa atentie pentru un produs de acest tip.

Punctele forte:

1-exfoliaza bine, lasa tenul curat si destul de hidratat, deci nu usuca in exces tenul
2-90% dintre ingrediente sunt de origine naturala
3-tenul e luminos, iar fondul de ten se aseaza perfect
4-daca ai ten gras, il poti folosi o data la trei zile

Ingrediente:
The Gentle Exfoliating Gel with apricot has a rich formula and contains 90% natural ingredients.
WITHWITHOUT
Honey*Parabens
Cucumber*Silicone
Green teaPropylene glycol
Apricot oil
Lavender* essential oil
Geramium* essential oil
Green tea* infusion instead of water
*Certified organic cultivations
Aqua (Water)**, Glycerin, Sorbitol, Polyethylene, Aqua (Water), PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Ethylhexylglycerin, Bisabolol, Prunus Armeniaca (Apricot) Seed Powder, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower* Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit* Extract, Citric Acid, Mel (Honey)* Extract, Camellia Sinensis Leaf*, Sodium Carbomer, Talc, Pelargonium Graveolens Flower Oil*, Panthenol, Jojoba Esters, Butylene Glycol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Allantoin, Disodium EDTA, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Limonene, CI 73360 (Red 30 Lake)
*Certified organic cultivations 
**Camelia Sinensis* Leaf Aqueous Infusion = Green tea water

4 comentarii:

Unknown spunea...

:))) ca o relatie din care nu poti sa iesi...foarte buna comparatia!

Ioana spunea...

Da, si eu am zambit cand am vazut comparatia. Foarte sugestiva :)
Eu nu folosesc nici un fel de scrub sau poate foarte, foarte rar pentru ca am o piele extrem de sensibila si mai rau imi fac daca ma frec cu particule abrazive.

Marioara spunea...

Si eu am o problema cu exfoliantele din gel,am tenul sensibil care se inroseste la caldura exagerata,sau emotii puternice. Si mie mi-a placut mult Dr Brandt microdermabrasion !

Camelia Andrasescu spunea...

Esti atat de poetica in descriere, love it! Merci de review, e clar ca nu-l voi cumpara!